o nas
TYGRYSKOWA KRAINA
Od początku działalności postawiliśmy sobie za cel stworzenie placówki przyjaznej dzieciom.
Naszym celem jest również zapewnienie Państwa Pociechom prawidłowego rozwoju, poprzez stworzenie odpowiednich warunków do poznawania świata i odkrywania swoich talentów.
Naszym przedszkolakom gwarantujemy poczucie bezpieczeństwa, ciepło oraz rodzinną atmosferę. Zapewniamy właściwy rozwój intelektualny i emocjonalny.

Dlaczego Tygryskowa Kraina?
Bo tu liczy się Twoje dziecko.
Bo tu budujemy relacje oparte na szacunku, miłości i zrozumieniu.
Bo tu dziecko po prostu chce być – i nie chce wychodzić.

W ofercie znajdą Państwo całe mnóstwo kreatywnych zajęć. To miejsce, w którym Państwa Dziecko spędzi czas twórczo i przyjemnie, zdobywając nowe umiejętności oraz wiedzę w sposób bezstresowy.
Tygryskowa Kraina to wyjątkowe i kameralne miejsce stworzone z myślą o dzieciach w wieku od 2,5 do 6 lat. Działamy od 2011 r. na podstawie wpisu do ewidencji niepublicznych szkół i placówek oświatowych Miasta Gdańsk.
W Tygryskowej tworzymy tylko 1 grupę 18 dzieci, w której opiekę sprawują 2 lub czasami 3 Panie.
Dzieci do swojej dyspozycji mają prywatny i ogrodzony, bezpiecznie urządzony plac zabaw wyposażony w huśtawki, zjeżdżalnie i inne sprzęty.
Zajęcia prowadzone są przez wykwalifikowanych nauczycieli wychowania przedszkolnego (z wykształceniem wyższym pedagogicznym), których pracę wspomagają specjaliści z zakresu nauki języka angielskiego, zajęć psychologicznych i logopedycznych, a także trenera Judo.
Chcemy, aby nasza placówka była miejscem przyjaznym i bezpiecznym. Lokal spełnia wszelkie wymogi określone przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 13 czerwca 2008 roku.
Pragniemy, aby Tygryskowa Kraina była miejscem sprzyjającym nauce i rozwojowi Naszych pociech, a wspólnie spędzony czas, przyczynił się do wielu miłych wspomnień. Oznaką sukcesu jest dla nas satysfakcja Rodziców, a przede wszystkim niegasnący uśmiech Małych Tygrysków.

CENNIK Tygryskowej Krainy
– 2025/2026:
Opłata 7_cff968-4d> |
Kwota 7_648f89-9f> |
Opis 7_f4ac28-8c> |
Wpisowe 7_10c0f1-0c> |
400 zł 7_5722fc-b2> |
Opłata jednorazowa – gwarancja miejsca, ubezpieczenie, podręczniki, karty pracy, wyprawka plastyczna, GWARANCJA MIEJSCA W PRZEDSZKOLU 7_6b3a12-1f> |
Czesne miesięczne 7_fb4318-1b> |
1100 zł 7_278e17-71> |
Opieka, zajęcia dydaktyczne, język angielski, rytmika, joga, judo, programowanie LOGO DUPLO, sensoplastyka, zajęcia grupowe z psychologiem 7_bb6ff4-5d> |
Wyżywienie 7_1ed3cc-00> |
17 zł/dzień 7_df7e6a-79> |
Całodzienne wyżywienie (diety – 19 zł/dzień), przygotowane przez dietetyka 7_3a9f84-89> |
Zajęcia indywidualne (dla chętnych) 7_a3ecba-d9> | 7_60061e-b5> | 7_eeddc9-00> |
Zajęcia z psychologiem 7_f140eb-7b> |
65 zł 7_5da840-ba> |
30 minut 7_964b5b-cf> |
Trening Umiejętności Społecznych (TUS) 7_fe8e3d-b5> |
50 zł 7_dee40b-10> | 7_ef698b-cb> |
Zajęcia logopedyczne 7_c74cb9-06> |
65 zł 7_9fa712-41> |
30 minut 7_9e17cd-42> |
ORGANIZACJA
W naszej placówce obowiązuje grupa łączona.
Grupa łączona:
Placówka wychowania przedszkolnego wspomaga rozwój dzieci z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Nauczyciele stosują różne formy pracy, wśród których praca w grupach łączonych zapewnia rozwój społeczno-emocjonalny przedszkolaków.
Dzieci chętnie uczą się od siebie nawzajem. Dzielą się pomysłami, przekazują wiedzę oraz uczą się wyrażania emocji przez naśladownictwo, dawanie rad, wypełnianie poleceń, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, a także wchodzenie w relacje.
Właśnie te pozytywne zachowania wykorzystuje się tworząc i organizując pracę w grupach łączonych, czyli takich, w których rozpiętość wieku między dziećmi mającymi wspólne zajęcia w jednej sali wynosi co najmniej rok.
Zajęcia i program w jednej grupie są zorganizowane tak, aby umożliwić każdemu dziecku wkład w wykonanie zadania i pracę w jego własnym tempie.
Uczestnictwo w zajęciach w ramach grupy łączonej daję satysfakcję dzieciom. Organizowane są zajęcia, tak aby zwrócić uwagę na optymalne proporcje liczbowe dzieci starszych do młodszych. W grupie, w której przeważają starsze dzieci, dość łatwo można zdominować młodszych kolegów i koleżanki. A gdyby z kolei odwrócić te proporcje, wtedy potrzeby dzieci młodszych górowałyby nad potrzebami dzieci starszych.
W dobrze funkcjonującym oddziale, dzieci mogą przebywać nawet cały dzień – oczywiście z uwzględnieniem odpowiedniego programu dydaktycznego. Nie może on być jednak niesformalizowany, oparty tylko na spontanicznej zabawie. W takiej sytuacji trudniej bowiem o prawidłowy rozwój umiejętności czytania, pisania i liczenia.
Aby ułatwić pracę w grupach łączonych wprowadzamy oddzielne zajęci dla mniejszych dzieci o podobnym poziomie. Skład takich grup powinien zmieniać się w zależności od sytuacji. Dzieciom można przydzielać indywidualne zadania i udzielać instrukcji w zależności od potrzeb.
Z pracy w grupach łączonych płyną korzyści również dla prowadzącego zajęcia. Większy zakres dojrzałości intelektualnej i emocjonalnej znacznie zmniejsza uzależnienie najmłodszych dzieci od pomocy nauczyciela.
Starsi koledzy czy starsze koleżanki pomagają w wykonywaniu wielu zadań. Równocześnie młodsi wychowankowie stają się bardziej samodzielni i nabywają umiejętności społecznych.
Ponadto w grupach łączonych jest większa tolerancja i akceptacja różnego rodzaju zachowań, niż ma to miejsce w grupach jednowiekowych.
Warto organizować zajęcia w grupach łączonych. Pozytywne efekty takiego rozwiązania ujawniają się bardzo szybko.
Zalety grup łączonych:
- odwzorowują naturalne środowisko rodzinno-sąsiedzkie,
- wzmacniają zdolności przywódcze i zachowania prospołeczne,
- kontakt dzieci o zbliżonym poziomie wiedzy i umiejętności korzystnie wpływa na ich rozwój intelektualny,
- ograniczają stosowanie mechanizmów selekcji i standardowych testów kontrolnych na wczesnych etapach nauczania.
U nas dzieci otoczone są troskliwą i serdeczną opieką. Stwarzamy im bezpieczne warunki do zabawy i rozwoju – takie jak w domu.
Nasz Punkt jest kameralny, dzięki czemu każde dziecko czuje się tu zauważone. Mamy doskonałe możliwości do wszechstronnego poznawania wszystkich naszych podopiecznych.
Pracujemy z dziećmi różnorodnymi metodami dydaktycznymi, zawsze mając na uwadze indywidualne potrzeby, zdolności oraz zainteresowania.
Funkcjonują u nas dwie grupy wiekowe: „Starszaki” i „Maluchy” – wspólnie spędzamy czas wolny na zabawie, podczas posiłków i spacerów. Oddzielnie prowadzimy zajęcia dydaktyczne.
W naszej placówce chcemy jak najpełniej i jak najbardziej harmonijnie wykorzystać możliwości dziecka, a także rozwijać jego talenty widząc uśmiech na jego twarzy.